Tuesday, August 3, 2010

gambar kolam ikan

videomama, kakak dan adik sedang bagi makan ikan tilipia

Wednesday, February 20, 2008

lagi gambar dusun


ini gambar setelah sebulan kerja keras...pakai mesin rumput dan parang kontot je....ini bukan gambar terbaru tau....gambar terbaru kena tungguuuuuuu......ops lupa nak habaq...kat dusun ini dah sedia ada 10 pokok durian (berbuah hanya sepokok), 10 pokok rambutan (banyak gak yg pernah berbuah), 10 pokok petai ( sepokok je yg pernah berbuah), 10 pokok cempedak di dalam pagaq (yang ni boleh tahan sikit produktivitinya) dan dua pokok tongkat ali..tak tau mai dari mana..rasanya tuk ali tersesat kat dusun tu pas tu tertinggal lak tongkat kat situ..agaknye le

projek dusun


inilah hutan belukar yang akan diteroka aku & mat shahril...dulu kebun sayur...dah lama tak diusahakan jadi la kebun belukar...pokok hutan banyak juga...ade la 1/2 pemeluk...semuanya akan aku & mat tebang pakai parang kontot je...gambar ni bertarikh november 2007.....sekarang dah clear...tunggu gambar terbaru

hari pertama dania pergi tadika

hari pertama dania pergi tadika inggeris ceria pintar

Tuesday, February 19, 2008

atuk & dania

foto atuk & dania irdina...dania baru nak biasa ngan atuk

lagi gambar baby


lagi koleksi gambar Qaisara di rumah mak tuk kat felda gunung bongsu...umur 4 hari .

my new baby


ini lah gambar baby baru saya...Nur Liyana Qaisara...masa ni umurnya 8 jam